Pozyskiwanie klientów

Okazuje się, że współczesny świat został totalnie zrewolucjonizowany przez marketing, dzisiaj żadna firma nie może istnieć bez dobrej reklamy, organizacji promocji, czy wprowadzania kart lojalnościowych. Przeglądając strony internetowe wielu firm od razu widać, która wydała więcej na pozyskanie nowych klientów.

Jednak zwracając uwagę na ogłoszenia notariuszy można ulec wrażeniu, że ich dbanie o klienta ma nieco odmiennych charakter. Każda z witryn posiada praktycznie te same treści, różniące się tylko adresem, telefonem oraz osobami w niej pracującymi.

Okazuje się, że sytuacja ta nie ma nic wspólnego z ograniczaniem kosztów na stronę internetową, tylko i wyłącznie wynika z całkowitego zakazu reklamowania własnych usług. Dlatego też Uchwała Nr VI/14/2008 Krajowej Rady Notarialnej z dnia 15 lutego 2008 r.

, dokładnie określa, co może, a czego pod żadnym pozorem nie powinno się umieszczać na stronie internetowej. Jasno sprecyzowane podpunkty informują, że każdy z notariuszy może posiadać jedną witrynę, na której umieszcza niezbędne informacje potrzebne osobom chcącym skorzystać z usług.

Warto podkreślić, że wszelkie powszechne dzisiaj pozycjonowania stron, generowane za pomocą zewnętrznych linków jest zabronione. Okazuje się, że do końca 2013 roku wszelkie wprowadzane próby reklamy w sieci, powinny zostać usunięte.

Jak jest w rzeczywistości, trudno jednoznacznie stwierdzić, nie mniej jednak odkrycie przez kogokolwiek zaistniałej sytuacji, powinno być niezwłocznie zgłaszane.